Strīdi ar patērētājiem

Juridiskais birojs Inlatplus piedāvā sekojošos pakalpojumus, kas attiecas uz strīdu ar patērētājiem atrisināšanu:

Palīdzība patērētājam

  • konsultācijas jautājumos par patērētāja iespējamām tiesiskajām darbībām viņa tiesību aizsardzībai preces pārdevēja vai pakalpojumu sniedzēja, tai skaitā bankas, priekšā;
  • patērētāja interešu aizsardzības shēmu un koncepciju izstrāde;
  • nepieciešamo dokumentu analīze;
  • netaisnīgo līguma noteikumu, kā arī noteikumu, kas ir pretrunā ar līdzēju tiesiskās līdztiesības principu, atklāšana un noteikšana;
  • konsultācijas jautājumos par likumu normu patērētāju tiesību aizsardzības jomā piemērošanu; konsultācijas jautājumos par distances līgumu noslēgšanu un izpildi;
  • konsultācijas jautājumos par patērētāja tiesību atteikties no līguma piemērošanu;
  • konsultācijas jautājumos par patērētāja tiesībām gadījumā, ja viņam tiek pārdota prece vai sniegts pakalpojums, kas neatbilst līguma noteikumiem;
  • patērētāja iesnieguma-pieprasījuma sagatavošana attiecībā uz līguma noteikumiem neatbilstošo preci vai pakalpojumu;
  • patērētāja interešu pārstāvēšana preces pārdevēja vai pakalpojumu sniedzēja priekšā, kā arī Patērētāju tiesību aizsardzības centrā, tiesā un citās kompetentās iestādēs;
  • konsultācijas un palīdzība preces vai pakalpojumu ekspertīzes veikšanas jomā;
  • palīdzība līgumā norādītās šķīrējtiesas atrunas apstrīdēšanā;
  • konsultācijas nodarīto zaudējumu noteikšanas un piedziņas jautājumos.

Palīdzība preces pārdevējam vai pakalpojumu sniedzējam

  • līgumu un citu dokumentu analīze, jaunu līgumu un citu dokumentu izstrādāšana, līgumu un citu dokumentu saskaņošana ar normatīvo aktu prasībām patērētāju tiesību aizsardzības jomā;
  • konsultāciju sniegšana gadījumā, ja no patērētāja tiek saņemts pieteikums-pieprasījums attiecībā uz līguma noteikumiem neatbilstošo preci vai pakalpojumu;
  • preces pārdevēja vai pakalpojumu sniedzēja interešu aizsardzības shēmu un koncepciju izstrādāšana;
  • konsultācijas likumu normu piemērošanas jautājumos patērētāju tiesību aizsardzības jomā;
  • konsultācijas distances līgumu noslēgšanas un izpildes jomā;
  • konsultācijas jautājumos, kas saistīti ar patērētāja tiesībām atteikties no līguma;
  • konsultācijas jautājumos, kas saistīti ar obligāto prasījumu izpildi gadījumā, ja patērētājam tiek pārdota prece vai sniegts pakalpojums, kas neatbilst līguma noteikumiem;
  • atbildes sagatavošana patērētājam uz viņa pieteikumu-pieprasījumu attiecībā uz līguma noteikumiem neatbilstošo preci vai pakalpojumu;
  • preces pārdevēja vai pakalpojumu sniedzēja interešu pārstāvēšana patērētāja priekšā, kā arī Patērētāju tiesību aizsardzības centrā, tiesā un citās kompetentās iestādēs;
  • konsultācijas un palīdzība preces vai pakalpojumu ekspertīzes veikšanas jomā;
  • palīdzība PTAC lēmumu, kā arī citu valsts pārvaldes un pašvaldību institūciju lēmumu apstrīdēšanā.
Uzdodiet jautājumu juristam
Aktuāli